ANUNŢ DE SELECŢIE PARTENER în cadrul Programul Incluziune şi Demnitate Socială (PIDS) 2021 – 2027

Primăria Nanov \ Documente \ Anunțuri \ ANUNŢ DE SELECŢIE PARTENER în cadrul Programul Incluziune şi Demnitate Socială (PIDS) 2021 – 2027

ANUNŢ DE SELECŢIE PARTENER în cadrul Programul Incluziune şi Demnitate Socială (PIDS) 2021 – 2027

06 iun. 2025

 

ANUNŢ DE SELECŢIE PARTENER în cadrul Programul Incluziune şi Demnitate Socială

(PIDS) 2021 – 2027

 

Comuna Nanov, în calitate de autoritate publică locală, doreşte să depună o cerere de finanţare in cadrul Programul Incluziune şi Demnitate Socială 2021-2027 şi anunţă lansarea unei proceduri de selecţie pentru identificarea unui furnizor de servicii sociale acreditat în vederea încheierii unui acord de parteneriat pentru implementarea proiectului.

 

Data limită de depunere a dosarelor de candidatură: 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului

  • Modalitatea de depunere:Online

O            Primaria Nanov, Str. Dunarii, Nr. 180, comuna Nanov, jud. Teleorman

o            Formă: Electronic

o            Persoană de contact: Andrei Sorin

o            0740077536

o            E-mail: [email protected]

o            Fax: 0247319902

  • Obiectivul specific al programului în care se va depune cererea de finanțare:

Program: „Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027”

Prioritate: P06. Servicii de suport pentru persoane vârstnice

Obiectiv specific: ESO4.11.

Acțiunea 6.1. Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice

În cadrul Obiectivului specific ESO4.11. Lărgirea accesului egal și în timp util la servicii de calitate, sustenabile și la prețuri accesibile, inclusiv servicii care promovează accesul la locuințe și îngrijire orientată către persoane, inclusiv asistență medicală. Modernizarea sistemelor de protecție socială, inclusiv promovarea accesului la protecție socială, acordând o atenție deosebită copiilor și grupurilor defavorizate.Îmbunătățirea accesibilității, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități, precum și a eficacității și rezilienței sistemelor de sănătate și a serviciilor de îngrijire pe termen lung (FSE+). Vor fi finanțate servicii de îngrijire la domiciliu conform legislației specifice (cod 8810-ID-I Unități de îngrijire la domiciliu), precum și acțiuni de sprijinire a participării sociale active a persoanelor în vârstă, așa după cum se prevede în Planul de acțiuni al Strategiei naționale de incluziune socială și reducerea sărăciei 2022-2027, Obiectiv specific 3.3. Servicii sociale integrate, orientate spre promovarea unui trai independent în comunitate.

  • Obiectivul general și scopul cererii de finanțare:

Dezvoltarea și furnizarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, conform legislației specifice (cod 8810-ID-I – Unități de îngrijire la domiciliu), precum și derularea unor acțiuni de sprijinire a participării sociale active a persoanelor vârstnice în comuna Nanov.

 

  • Principalele activități ce vor fi derulate în cadrul proiectului:

Activitatea 1: Înființarea și/sau dezvoltarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice (activitate relevantă)

Activitatea 2. Furnizarea de servicii sociale destinate persoanelor vârstnice vulnerabile (activitate relevantă și obligatorie)

Activitatea 3. Consolidarea serviciilor care vizează încurajarea participării vârstnicilor la viața socială activă, prevenirea izolării și a instituționalizării (activitate relevanta și obligatorie).

  • Activitatea/Activitățile în care va fi implicat fiecare partener:

Autoritatea publică locală doreşte selectarea unui furnizor de servicii sociale acreditat, care va fi responsabil pentru:

  • implementarea activităţii A1. Înfiinţarea şi/sau dezvoltarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice;
  • implementarea activităţii A2. Furnizarea de servicii sociale destinate persoanelor vârstnice vulnerabile;
  • asigurarea continuităţii serviciilor sociale furnizate prin proiect pe o perioadă de minimum 6 luni după data de finalizare a perioadei de implementare a proiectului – perioadă de sustenabilitate;
  • Criteriile de selecție a partenerului/partenerilor și grila de evaluare (inclusiv punctajul stabilit pentru fiecare criteriu):

Furnizorii de servicii sociale care doresc să participe la selecţie trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

  1. Statut legal: Furnizor de servicii sociale, persoană juridică înregistrată în România, de drept public sau privat;
  2. Acreditare: Furnizor de servicii sociale acreditat conform legislației în vigoare (art. 37 din Legea asistenței sociale nr. 292/2011);
  3. Experienţă în domeniul serviciilor sociale: Organizaţia trebuie să demonstreze, prin proiecte anterioare, capacitatea de a furniza servicii de îngrijire la domiciliu sau servicii conexe pentru persoane vârstnice sau persoane aflate în dificultate. Minimum 12 luni de experienţă relevantă în furnizarea de servicii sociale pentru persoane vârstnice sau alte categorii vulnerabile.

Se vor respecta cerințele impuse de către AM/OI prin Ghidul Solicitantului – Condiții Specifice.

Grila de evaluare a candidaturilor

  1. Experienţă în implementarea de proiecte similare (max. 50 puncte):

Peste 2 ani: 50 puncte;

1-2 ani: 30 puncte;

Sub 1 an: 10 punct.

  1. Capacitate financiară (max. 50 puncte)

 Venitul cumulat din ultimii 4 ani este cel puţin dublul bugetului de proiect: 50 puncte;

 Venitul cumulat din ultimii 4 ani este cel puţin egal cu bugetul de proiect: 30 puncte;

Venitul cumulat din ultimii 4 ani este sub bugetul de proiect : 10 punct

Criteriu de departajare în caz de punctaj egal:

Candidatul cu venitul total mai mare pe ultimii 4 ani va fi considerat câştigător.

 

Documente necesare pentru depunerea candidaturii

Pentru a fi luate în considerare, organizaţiile interesate trebuie să depună dosarul de candidatură incluzând următoarele documente:

– Scrisoare de intenţie, semnată şi ştampilată de reprezentantul legal;

– Act de înființare/Statutul organizaţiei/actul constitutiv prin care se face dovada că organizația are în obiectul de activitate/statut şi activitatea/activităţile din cadrul proiectului pentru care candidează;

– copie după certificatul de acreditare ca furnizor de servicii sociale;

– copii după bilanţurile contabile aferente ultimilor 4 ani financiari încheiaţi;

– copie după certificatul de înregistrare fiscală;

– Declaraţie de angajament privind menţinerea activităţilor sociale pentru o perioadă de minimum 6 luni după data de finalizare a perioadei de implementare a proiectului – perioadă de sustenabilitate;

– documente care atestă experienţa în implementarea de proiecte similare (contracte de finanţare, rapoarte finale, adeverinţe).

 

  • Forma de prezentare a ofertei de către entitatea interesată să devină partener (documente, format etc.):

 

Modalitatea de depunere a dosarelor

Dosarele de candidatură pot fi depuse astfel:

  1. Personal, la sediul Primăriei Comunei Nanov: Comuna Nanov, str. Dunarii, nr.1180, judeţul Teleorman
  2. Prin poştă sau curier la aceeaşi adresă
  3. Prin e-mail la adresa: [email protected]

Termen limită de depunere: 23.06.2025, ora 14:00

Procesul de selecţie

Candidaturile vor fi evaluate de o comisie desemnată prin dispoziţie a autorităţii contractante, iar rezultatul procedurii de selecţie va fi publicat pe site -ul oficial al Comunei Nanov.

Selecţia partenerului se va face pe baza evaluării documentelor depuse şi a punctajului obţinut conform grilei de evaluare.

Rezultatul procedurii de selecție se va materializa într-un Raport, semnat și datat de către toți membrii comisiei de evaluare, inclusiv de către președintele acesteia, asumat de către reprezentantul legal al instituției aplicante.

Din aceeași categorie: